Incearca retete usoare si rapide !

Citeste bancuri noi si bune !

Afla totul despre catei si pisici !

Articole interesante din urmatoarele categorii :

miercuri, 17 noiembrie 2010

Nevasta te invata despre...


Nevasta te invata despre fericire: sa te duci la ma-ta! Sigur se va bucura cand te vede.
Nevasta te invata despre punctualitate: nu ma intereseaza cate beri ai baut, tu trebuia sa fii acasa.
Nevasta te invata despre nudism: plec de aici si te las in curul gol.
Nevasta te invata despre nulitate: tu fara mine esti un nimeni.
Nevasta te invata despre creare: eu te-am facut barbat!
Nevasta te invata despre dureri: nu am chef, ma doare capul.
Nevasta te invata despre otet: ce acra poate fi ma-ta!
Nevasta te invata despre juramant: zi sa mori tu ca nu ai baut nimic?
Nevasta te invata despre geneza: inca nu sa nascut ala care sa dea in mine.
Nevasta te invata despre transformare: cand te-am luat erai slab ca o aschie, acum esti gras ca un porc.
Nevasta te invata despre dictie: vorbesti exact ca ma-ta!
Nevasta te invata despre sarbatori: vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos.