Incearca retete usoare si rapide !

Citeste bancuri noi si bune !

Afla totul despre catei si pisici !

Articole interesante din urmatoarele categorii :

joi, 6 mai 2010

Greierele şi furnica

Primăvara
Furnica sapă, pune seminţe, face straturi.Apare greierele.
-Ce faci greieraşule?
-Merg la un tenis cu băieţii.
-Măi,măi!Să nu vii la iarna să-mi ceri mâncare,că nu ştiu ce-ţi fac!
-Da,da,bine...

Vara
Furnica adună,seceră,coseşte.Trece greierele cu o chitară sub braţ.
-Ce faci?
-Ma duc să cânt cu băieţii în parc.
-Să nu uiţi: de la mine să nu ceri de mâncare.

Toamna
Furnica culegea de zor,făcea dulceţuri,punea conserve.Trece greierele fluierând.
-Ce faci,mă?
-Uite ma duc la o bere cu băieţii.
-Bine mă, da la muncă nu vii până la iarnă?

Vine iarna
Furnica stătea în pridvor, înfofolită într-un şal şi cu un ceai fierbinte în mână, când vede o limuzină. Din ea coboară greierele.
-Ce faci greieraşule?
-Uite mă duc la Paris să cânt. Am avut succes cu chitara.
_Bine măi greieraşule, baftă şi dacă vezi pe unu'Topârceanu, zi-i că-mi bag picioarele în balada lui.

Vă doresc să trăiţi ca un greiere !